~~~~Leven zonder sjern~~~~~(Gastblog door nicky stam van nickystamswagzuiger.waarbenjij.nu)

hallo vrienden en vriendinnen van sharon ik ben nicky en sharon zei wil je een gast blog schrijven n.a.v mijn succes opnickystamswagzuiger.waarbenjij.nuwaar je mijn reis kan lezen maar dat doet er nu niet toe het gaat om sjern.
mijn blog gaat over mijn leven zonder sjern want ik weet niet alles wat ze mee maakt maar ik gok : tinderjongens daten en taart eten. maar ik dacht is wel even leuk als jullie vanaf de andere kant zien dus
~~~~~~~~~~~~leven zonder sjern~~~~~~~~~~~~
ok nou eigenlijk is mijn leven best hetzelfde zonder sjern? want normaal als ze in nederland is woont ze door de weeks toch aan de andere kan van het land en ik ben in al die jaren pas 1 keer op visitie gegaan dus mijn weekelijkse leven veranderd niet echt...
Ik mis sjern wel vaker in het weekend hoor dus daarom ga ik dingen vertellen die we wel eens deden in het weekend.
1 keer gingen we naar de bioscoop naar een enge film en als je sjern kent weetje dat sjern echt goed met geld omgaat ( kijk ook haar bespaartips op haar youtube account) en ze had lekker zelf chips mee en kwakkemoole. maar er zat HEEEEEEEEEL veel knoflook in en alles stonk en iedereen keek vet boos haha was leuk
1 andere keer gingen we naar dijkgatsbos met haar zusje lekker tienermoeders spelen ( wil je lezen over de andere keer naar dijkgatsbos lees dan MIJN blognickystamswagzuiger.waarbenjij.nu) en lopen in het bos. en ik weet nog dat er een hele dikke berg naaktslakken lag en ik tegen shoralie zei kom we nemen ze mee en doen ze in sjerns bed en dat had ze bijna gedaan maar ik kon het nog net uit haar hoofd praten hahajhahah.
oja 1 andere keer gingen we biertjes drinken op strand en sjern had 1 en toen met mijn ouders op terras ( oja want sjern kent mijn ouders gewoon he want we gaan al waaaaaaaaaay back ga ik zo vertellen) en toen was sjern dronken van 2 biertjes hahaha
oja en alle andere keren als sjern in mn huis is en ze wil thee drinken en ik geef haar wijn is ze ook altijd snel dronken is leuk!!! haha maar drink wel met mate hoor mensen! is slecht.
Oja en op stadsfeesten gingen we heeel veel shotjes nemen ook met jay nog even en op jongens jacht in de kroeg maar uiteindelijk was het shotjes jacht hahahahah
oke nu ga ik vertellen hoe ik sjern ken:
Ooit zaten sjern en ik samen op paardij lessen en toen kende we elkaar maar toen werd ik gescout door anky van grunsven en ging ik bij haar op les en bleef sjern achter op de manege. Nou toen hadden mijn ouders vrienden van ook al way back en die hadden een pony gekocht die heet polly en ik moest die temmen want ik kon vet goed paardrijden door anky van grunsven, En toen opeens was ik aan het temmen kwam sjern binnen! NAAAAAAAAAAAAH! echt toevallig. Toen gingen we samen temmen voor heel lang. echt lang want een paar maanden terug kende we elkaar al 10 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) jaar!!!! echt mega lang.
maar oke toen gingen we ook naar zelfde middelbare school namelijk OSG en toen gingen we ook met elkaar om ook met andere mensen hoor maar ook samen. Oja en ik ging mensen bedreigen die sharon fifi noemde en toen waren ze vet bang want ik was vet stoer en roughie. ik had ze niet geklapt maar kon ik zo doen als ik wilde!!!! had wel dreigbrief gestuurd lachen we nu nog steeds om.
oke ik weet niets meer doeg

Reacties

Reacties

Jean Vermeulen

Leuk Nicky, ik dat dat ik heel veel vist van Sharon maar toooooch is er een donker kant!! Ha,ha, ha. Mijn klein dochter is nooit dronken geweest!!!!!!!

Nadine, mama van Sharon

Jij schrijft ook leuk. Dat bioscoop bezoek zal ik never vergeten. Die stinksaus maakte mensen boos, heel boos, ze wilden zelfs iemand van de bioscoop gaan halen. Haha. Toen we terugkwamen van toiletbezoek rook ik de stinkgeur echt. Het was echt erg. Kan me ook herinneren dat ik niet mee mocht genieten van dat lekkers. Beetje pubergedrag. Was wel een spannende film, horror. Die fifi roepers zijn we een keer tegengekomen, Sharon en ik, het was donker en we pakten onze fietsen op de Veemarkt. Sharon zei dat zijn die gasten en toen keken ze naar ons en zaten te gniffelen tegen elkaar. Toen werd ik boos en ik heb wat geroepen tegen ze, in iedergeval dat ze per direct moesten stoppen hiermee. Mijn killerslook laat ze nog beven. Daar mis ik Sharon ook in, want ik moest me er niet mee bemoeien zei ze. Maar ze weet ik bemoei met snel met zaken. Niemand geeft mijn dochter een hondennaam. Volgende dag zei ze dank je wel tegen me.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!